facebook

Selasa, 18 Disember 2012

METER AIR ROSAK

Hari ini saya telah dihubungi oleh Cikgu Haliza dari Jalan J4, Taman Melawati, Kuala Lumpur meminta saya memeriksa meter  airnya yang sentiasa menitis keluar. Setelah diperiksa, kerosakkan itu berpunca dari meter plastik milik SYABAS  rosak sebelum meter. Saya telah meminta beliau melaporkan tentang kerosakkan ini terus ke pihak SYABAS.


Begitu juga masalah yang dihadapi oleh Cikgu Melati yang tinggal di Kuarters Guru UIA, Gombak. Air yang  menitis selepas meter air telah menyebabkan bil air bulanannya tinggi.



Gambar ini menunjukkan air yang menitis selepas meter.


Nota
Sebagai seorang tukang paip saya tidak boleh dengan sewenang-wenangnya menukar meter air tanpa kebenaran dari pihak SYABAS


No. tel : 012 - 6379460




Tiada ulasan:

Catat Ulasan