facebook

Rabu, 9 Oktober 2013

PUNCA TANDAS TERSUMBAT DI BANDAR SRI MAHKOTA, NILAI, NEGERI SEMBILAN

Saya dihubungi oleh En. Eddy yang tinggal di Bandar Sri Mahkota, Nilai, Negeri Sembilan tempohari. Masalah yang dihadapi oleh beliau adalah tandas tersumbat. Berbagai usaha yang telah dilakukan oleh En. Eddy bagi membaiki semula tandas yang tersumbat itu termasuklah memanggil beberapa kontraktor. Namun tandas ini masih lagi tersumbat. Sila lihat gambar-gambar dibawah  sewaktu saya membaiki tandas ini. Anda mungkin berasa jijik apabila melihat gambar-gambar tersebut.

 Ini adalah tandas yang tersumbat itu. Apabila air dipam, air akan melimpah keluar. Ia tidak mengalir terus ke saluran kumbahan.

 Saya telah cuba mengepam lubang tandas ini beberapa kali namun air masih melimpah keluar. Kemudian saya telah memasukkan tangan ke dalam lubang tandas tersebut. Sambil saya menyelukkan tangan tadi dan terasa ada sesuatu yang telah tersangkut disitu. Apabila dikeluarkan saya amat terkejut melihat pakaian dalam wanita yang telah tersangkut dilubang tandas.

Pakaian dalam wanita yang tersangkut dilubang tandas dan dipenuhi najis.

Gambar sebelah kiri adalah tandas yang tersumbat tadi. Disebelah kanan tandas yang telah dibaiki. Air yang dipam mengalir dengan lancar ke saluran kumbahan.



No. Tel : 012-6379460




Tiada ulasan:

Catat Ulasan