facebook

Isnin, 29 Oktober 2012

MEMBAIKI PAM TANDAS DAN MENUKAR PENUTUP TANDAS JENAMA MONZA

Hari ini saya tunjukkan gambar-gambar yang saya ambil sewaktu membaiki pam tandas yang rosak. Saya telah dihubungi oleh Cik Wani dari Wangsa Melawati  Seksyen 5, Wangsa Maju, Kuala Lumpur.Masalah yang dihadapi oleh beliau hampir serupa dengan masalah En. Husni dari Desa Melawati (permasalahnya pernah saya siarkan di entri yang terdahulu).

Saya dapati sistem sifon didalam tangki tandas telah rosak dan tidak dapat mengalirkan air apabila ia dipam. Oleh itu saya telah mengantikan satu sistem sifon yang baru.


Gambar-gambar dibawah pula menunjukkan tandas rumah Cik Wani yang tiada penutupnya.Cik Wani menggunakan tandas duduk berjenama MONZA.Saya telah menggantikan penutup tandas yang baru berjenama sama.Untuk makluman, tandas duduk jenama MONZA sukar didapati  dan harganya pula lebih tinggi berbanding jenama-jenama lain yang ada dipasaran. Sekiranya ada yang mempunyai masalah untuk mendapatkan alat ganti untuk jenama ini bolehlah menghubungi saya.




No. tel. : 012 - 6379460





Tiada ulasan:

Catat Ulasan